RSS - Olvasson minket rendszeresen Ön is!

Segítség a katalógusok megjelenítéséhez

Nem jelenik meg a katalógus,  vagy lefagy a böngészőm a megtekintés során

Többen jelezték, hogy bizonyos katalógusaink – főleg Internet Explorer 6.0 böngésző alatt – valamiért nem jelennek meg. Amennyiben Önnek telepítve van a gépén az Adobe Acrobat Reader, úgy a következőket kell tennie:

  1. Válassza ki a megtekintendő katalógust.
  2. Kattintson a katalógus borítóképére az egér jobb gombjával.
  3. Innen válassza a "Cél mentése másként" feliratú menüpontot.
  4. Mentse le a katalógust a kívánt könyvtárba, majd nyissa meg azt a számítógépére telepített Acrobat Reader alkalmazással.

Nincs a gépemen Adobe Acrobat Reader

Innen letöltheti és telepítheti az említett programot: Kattintson ide az Adobe Acrobat Reader program letöltéséhez!

Indítsa újra böngészőjét és máris megtekintheti a katalógusainkat, ha a borítóképükre kattint.

  1. Válassz ki a termékeket cikkszámaik alapján, melyeket megtalál közvetlenül a termékek mellett a katalógusban!
  2. Töltse ki rendelési űrlapunkat a cikkszámokkal!
  3. Adja meg a szállítási és számlázási információkat!
  4. Az űrlap alján lévő gomb segítségével elküldheti részünkre rendelését, melynek információit Ön is megkap a megadott e-mail címére!

Rendelését 24 órán belül feldolgozzuk! A
megadott telefonszámon felkeressük Önt,
hogy megerősítse a rendelését!